söndag 12 augusti 2012

Ni trodde kanske att jag inte har några vänner, men det har jag faktiskt!

Jaha! Då har man slöat halva dagen för att sen få ett sms där det står att man måste ha krismöte om 20 minuter...
Så jag rusade runt och klädde på mig och fixade allt skit! För att sen komma dit och höra att det inte var något...
Men det är så att vi (jag och några andra, höhö) ska träffa några från Ausås...en liten skit-by någonstans på Skånska landsbygden, sjukt liten by men dem har några riktigt sköna snubbar!
I alla fall så kommer några av dem hit imorgon och sover över här hos oss och vi kommer ha så fett kul om jag tror rätt!

Men idag har jag alltså först haft "krismöte" som blev till leka-på-lågstadie/melanstadie-skolgården för att sedan sticka hem och hämta pengar och sedan sticka till Ica och handla mat (mest godis :)) och sedan hem och äta och sedan hänga på dagisets lekplats istället!
Jaja, nu är jag hemma och checkar film, så hej då!

Mina fina tajts (älska stavningen!) som jag köpte på H&M för 99 kr tror jag! Älskar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar