söndag 19 augusti 2012

Jag vill sjunga om dig för evigt! (sång)

Hallojsan!

Ligger i tha säng nu och "försöker sova". Det går inte så bra fast ens kropp skriker av sömn efter tre långa dagar utan mycket sömn!

Stack hem till Alicia (som startade denna bloggen) efter skolan i fredags och sen kom Jöniis och Sveniis och vi åt glass utanför Ica och lekte på skolan bredvid skolan som ligger bredvid vår skolan...
Sen kolla vi på filmen "17 again" och Zac Efron var dö snygg i den filmen så vi kollade på "High School Musical 3" efter det, vilket gjorde att han tappade lite snygg poäng...
Men jag kom hem väldigt sent fast än det tar max en minut att gå över gatan hem till mig...
Sen några timmar senare vaknade jag och fixade mig och sen satt jag och min mamma och kollade på "So You Think You Can Dance"-reprisen. Sen så på med min skit snygga klänning. (som var vinröd (OMG!)) och iväg till bröllop! Min pappas syster gifte sig (i röd klänning...! Man SKA ha vit!!!!¡) och det var en ganska fet fest eftersom alla som var bjudna var musikaliska! Väldigt skumt! Och att nästan alla var tjejer bland barnen var ju nästan skummare! Det var bara min bror och min kusins pojkvän (som var SÅ snäll och skita gullig! Avundsjuk tjej här...!) som var "pojkbarn".

Eftersom det tog 2 timmar att komma hem så var klockan mycket (eller lite:)) när vi kom hem!

Idag så bar det av till Malmöfestivalen och installering av ny app! Sjukt fet! Får världens största ögon med den! He he!

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar