onsdag 29 augusti 2012

Jag=tönt!

Jag är riktigt emot folk som går på utsidan! Jag kan inte seriöst säga att någon är ful! För det är riktigt elakt! Man kan absolut inte hjälpa hur man ser ut! Att kritisera någons hår eller kläder är "bättre" men ansiktet eller figuren är för mig helt oacceptabelt! Förstår inte att människor tror att man kan göra något åt det! Folk som tror att alla kan vara lika snygga som dem!
Men ändå trotts mina åsikter kommer jag på mig själv med att ställa klockan på hela 45 minuter tidigare än mitt än vad jag brukar för att det är skolfoto imorgon! Jag skyller på att jag ska plugga franska...!

Mår skit nu! Stressar ihjäl mig! Är mindre lycklig än någonsin! Suger fett! Skulle vilja sluta skolan och vara någon annans stans med folk jag verkligen tycker om!

Vi i 8A är kända för att komma tidigt till lektionerna vilket resulterar i mycket mobil tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar