fredag 28 september 2012

LÅL

Sitter i mitt rum och är SÅ avundsjuk.Hör min bror spela saxofon i rummet bredvid.
Och vet ni vad han spelar? Jo, han spelar COLDPLAY! Han ska spela det i någon orkester och jag får bara sitta och lyssna fast än jag också skulle vilja spela ett coldplay-medely!

Men det gör inget för vet ni vilken låt vi spelar på musiken i skolan? Apologize! Den är SÅ grym! Och jag vill bara dansa! Och om jag inte hade stukat foten hade jag klart gjort det! NU!
Jag dör nästan nu för att den är för grym för mig! 
För grym för denna värld!

Älskar att det är helg nu! 
Skulle egentligen varit med Svea idag, men, men!
Ska laga mat och spela Bomb it med Alicia imorgon! FETT!                       *le me igår-playing with make up!


På söndag fyller pappa 49 år (så nästa år blir det jämt (=FEST!!!)) så farmor och farfar kommer! 
Jag har verkligen börjat att tycka det är viktigt att träffa dem ofta nu! Dem är lixom 80 år nu och båda har opererat sig både här och var! Farfar har till och med cancer (fast den är ''godartad'' om det nu finns någon sån..)! Aja, dem är väldigt pigga i alla så det är bra!

*le me today


haha! Älskar detta inlägget- blev lite random med lite bilder och länkar

        





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar