lördag 8 september 2012

Elsa! Kom hem!

Om ni ser denna tjejen vid liv så snälla säg till! Kolla på bilderna och kom ihåg hur hon ser ut! För det går misstankar om att Elsa har begått självmord! Jag har själv träffat henne och hon är väldigt speciell och tycker om speciella människor! Alla som är "normala" är tråkiga enligt mig!
Hon är helt otrolig på att baka! Ni skulle sett hennes muffins! Och smakat dem! Helt otroligt goda!
Jag önskar att få träffa henne igen men chansen är nu väldigt liten...
Ett självmord har redan ägt rum i deras familj och jag tycker att det är hemskt när unga tar livet av sig utan att har vågat ge livet en andra chans! Livet förändras hela tiden! Hon var älskad men jag vet för lite om henne för kunna uttala mig mer!

Skulle bli glad om ni brydde er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar