onsdag 2 januari 2013

Only you can make me laugh when I don't want to

Nu var jag riktigt djup va? Haha!

Dagen:
-Film med tha family
-Äta så mycket att jag mådde illa i typ två timmar! (Jag trodde inte att jag skulle få mat innan jag åkte (se nästa streck) så jag åt två lussebullar. Men sen visade det sig att mamma skulle laga pasta med kyckling (och det kan jag INTE säga nej till)
-Åkte in to Lund med S för att gå på gudstjänst i Domkyrkan (wow tänker ni nu (ni kan i alla fall låtsas att ni gör det))
-Upptäckte att vi var typ 10 stycken där (och tänk då hur stor domkyrkan är! (ni som inte vet, googla den! Det gjorde vi när vi skulle se om vi hade gått till rätt kyrka, , och så klart hade vi gått till fel kyrka...fast vi använder ursäkten att Allhelgonakyrkan ser ungefär likadan ut och ligger 500 m ifrån...dumt att lägga två bigga kyrkor bredvid varandra!)
-Försöka samla sig för att inte skratta ihjäl sig över den bakom oss's röst! Hon sjöng...starkt och...mindre vackert!
-Försöka att inte spy av Jesu kropp och blod...smaka bajs! (Jag tar aldrig nattvard (av privata skäl) men jag kände att jag skulle bli mobbad om jag satt där själv, när vi var så lite....)
-Att random träffa två kompisar på espresso house! Vi skulle egentligen gå till ett annat café men såg dem där så vi stannade...
-Övertalade kompisarna att ta bild med Amanda från X-factor (eftersom jag inte såg på programmet kände jag att jag inte skulle ta bild med någon jag knappt kände igen...)
-Hade super kul!
-Fick en godis bit av min bror (det bästa med hela dagen ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar