onsdag 7 november 2012

Skratt och tårar!

Tråkiga delen av dagen:
-Har haft sjukt stressigt idag
-Älg har inte varit i skolan idag..:'( Hon är deppig! Så nu är jag också lite ledsen bara för att hon är ledsen!
-Har mycket läxor! INTE okej!
-Kattlåda till mat igen! (Och för er som inte går på min skola så är det så att det vi kallar "kattlåda" serveras ungefär en gång i veckan...bara med olika namn! Och det är alltså köttfärs-och-röbets-sjoskröffs-som-smakar-lite-kattlåda-men-är-endå-inte-helt-oätligt-men-det-är-ändå-rejält-uttjatat!)
-Tråkiga ämnen!
-Jag har inte ätit kladdkaka idag!!!! Fast det är kladdkakans dag...Skandal!

Roliga delen av dagen:
-Lyckades att sitta med mobilen och spela keyboard samtidigt vilket gjorde musiken lite roligare!
-På gympan så var vi på gymmet en del av lektionen. Och någon hittade en "hemlig gång" ner till källaren! Och där var det någon gubbe som kom på några med att gå ner där fast man inte får...och det roligaste var allas miner när dem sprang upp igen och hade lite panik i ögonen och sprang och gömde sig! :D
-Jag och min bror har bokat biljetter till Coldplay's live konsert/bio/sjoskröffs! :{D
-I och för sig tog jag bilden igår men jag hade roligt åt den idag ändå!

Kära Sveniis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar