fredag 9 mars 2012

tjabba tjena hejdå!

Ja...nu ska jag iväg till en trumpet festival någonstans! Ska sticka 16 idag och kommer nog inte hem för än sent på söndag...igen! Förra veckan kom jag hem vid 1 på natten....snacka om hur trött jag var på måndagen!

Jaja (mitt favorit ord!) nu ska jag snart gå och packa men nu får ni veta om min dag!
...skola...skola...o mer skola...
Fast jag ska inte säga något, hade bara 5 lektioner idag! Först musik (vi hade musik på SOn, för vi har musikläraren som So lärare :D) sen matte prov :C (fast jag tror att det gick bra, är ganska säker på nästan alla uppgifter :D) sen engelska (fast vi fick sluta tidigare :D) sen springa i skogen (faktiskt ganska skönt) sen mr Bean (på franskan...låter konstigt? Håller med! Vad ska man lära sig av en stum gubbe?)

Hehe, nu blev det många inom-parenteser men jaja!

Hejdå! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar